Jak pracujemy
Procedura naszego działania jest następująca:
01. Pierwszy kontakt
W czasie rozmowy telefonicznej ustalany jest czas i miejsce przybycia na usługi, oraz wstępny koszt serwisowania. W chwili pojawienia się na miejscu przedstawiamy się i przystępujemy do diagnostyki sprzętu.
Po diagnostyce informujemy o wstępnych kosztach usługi.
Jeżeli koszt jest akceptowany przystępujemy do pracy.
Jeżeli nie, pobieramy opłatę za dojazd i przeprowadzoną pracę.
02. Jeśli nie teraz to...
Jeżeli Państwa sprzętu nie da się naprawić na miejscu i potrzebna jest dalsza diagnostyka, to w porozumieniu z Państwem komputer zabieramy do naszego serwisu, w którym posiadamy niezbędny sprzęt, służący naprawie. Odbiór sprzętu dokumentowany jest kartą przekazania. W czasie przeprowadzania usługi jesteśmy otwarci na pytania i chętnie udzielamy informacji. Po wykonaniu usługi klient podpisuje kartę wykonanej usługi serwisowej, gdzie zawarte są informacje na temat wykonanych usług oraz kosztów.
03. I co potem?
Po zakończeniu usługi rozliczamy ją. Wystawiamy dokument sprzedaży usługi: paragon lub fakturę VAT.
Na usługi serwisowe udzielamy gwarancji.
Obszar naszego działania
Obszar naszego działania to Rzeszów i okolice.
Świlcza | Łańcut | Przeworsk | Kolbuszowa| Sokołów Małopolski | Chmielnik | Tyczyn | Boguchwała | Jarosław | itd.